God natt gott folk!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Stor del av dagen tillbringade jag hos kusin Linda. Det viktigaste var nog att äta den där glassen tror jag! Vi köpte oss varsin daimstrut och slog oss ner vid en parkbänk på s.k. torget. Där satt vi i blåsten och försökte övertyga oss, i alla fall jag, att det är vår. Ingen sol fick vi heller.

Väl hemma så blev det varma mackor till middag, riktigt mumsigt. Johan kom förbi en liten stund också. Han kanske kommer i morron kväll med? I morrn på dagen blir det i alla fall en lååång utflykt. Ända ner till Sundsvall och IKEA. Jag ska för första gången få fara till IKEA. Jag ska avgöra om det är så himla roligt där som många säger, dom som vill dit minst fem gånger i månaden... Ja, jag känner sånt folk också.

Bäst att krypa till kojs om jag ska orka upp vid halv sju!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback