God morgon


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det hade varit så underbart skönt att få gå och sova nu, men tänk att det får jag inte. Nä, istället ska jag sitta vaken och om knappt en timme ska jag cykla ner på stan. Nån som lider med mig? Snääälla?

En av sakerna som jag ska göra nere på stan är att se om jag hittar den första boken i serien Sagan om Isfolket, Trollbunden. Min (mammas) bok är ju nämligen ute på vift och ingen verkar veta av sig att h*n har boken... Och nu har jag ju börjat om igen med serien, för fjärde gången. I natt när jag satt och läste så tipsade en på jobbet om att Bokia kanske har den första boken och jag blev ju såklart jätteglad! Jag vill ju få läsa den första boken igen också, den har jag ju bara läst en gång.

Jag har sån härlig huvudvärk nu också. Antagligen efter att ha ätit och sovit dåligt i fem dagar.

Tessan

Den finns annars på bokus för 37kr, jag och mor lär ska beställa när som helst...

Fin pippi btw!

2011-08-04 | 08:16:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback