Horner


Musik Kommentera inlägget
Brukar ni undra vem som gjort musiken i filmen som visas? Det brukar inte jag. Enda gången som jag undrade var när jag såg Braveheart, älskade filmmusiken! James Horner har gjort musiken i den filmen och nu fann jag honom på spotify. Jisses vad mycket filmmusik han har gjort! Braveheart, Titanic, the Perfect Storm, Avatar. Det var bara en bråkdel. Jag förstår verkligen att han fick en Oscar för musiken i filmen Titanic, han borde få många fler!


Annelie

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-30 | 22:39:08
URL: http://www.gniztra.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback