Ibland får man vara ironisk också


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Idag har det inte varit nån bra dag. Eller jo början var bra. Jag tog en friskvårdstimme och gick hem klockan sex från jobbet, det var så lugnt... Johan kom i alla fall och hämtade mig och sen for vi ner till älven och åt frukost - varm choklad och en macka. Sen var det raka vägen hem och sova. Det låter bra än så länge va? Första svängen som jag vaknade var klockan som vanligt vid elva. Jag gick på toa och där var jag sen i några timmar. Min näsa var problemet, jag började blöda näsblod! Jag har inte sovit många timmar idag pga min näsa. Kul, kul. Jag ska nu pallra mig ner till apoteket för att köpa blodstillande vadd, både för att ha i natt utifall att och för att jag fortfarande blöder. Ska kanske svänga förbi på akuten och be om en blodtransfusion med tanke på att jag har förlorat massor av blod..!
Som ni kanske förstår så är jag trött, småyr och har ont i huvudet och ser verkligen fram emot ett till nattpass. Detta är ju verkligen min dröm.

Men, nog om allt jobbigt, nu ska jag försöka muntra upp mig själv med hjälp av lite bra musik.

Linda

Usch! De där låter inte alls bra :( Men du hur blir det nu på fredag? Det går en buss vid 16 som jag funderar att ta. Och går det bra om jag sussilullar hos dig med? Usch va vi ska göra stan osäker!

2011-08-02 | 09:56:31
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback