Min helg har varit...


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
...bra! I fredags var det partaj i lilla Bjurholm. Noice Makers spelade på Wärdshuset och det var hur bra som helst. I går var jag tvungen att kliva upp tidigt, Johan skulle vara i stan vid tio... I alla fall så satt jag i en bil större delen av dagen och såg på folkrace. På kvällen var det dags för partaj igen. Kvällen slutade på 5ive och senare på Max. Eller ja sen så var jag på Haga och Rödäng också en sväng, men det var bara i väntan på att få fara hem. Men allt som allt så har det inte varit något fel på helgen, kanske en aningen lite för lite sömn, men det tas igen snare.
Idag, som ni kanske kan gissa, så ska jag bara sitta och lata mig! Jag skulle ha varit på affären och jag skulle ha diskat, men jag orkar bara inte. Jag får göra allt det där i morrn eller möjligtvis senare ikväll.


Och här kommer årets bästa bild från folkracingen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback