Sista natten


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Har försökt sova så mycket som möjligt under dagen, allt för att undvika näsblod i morgon. Det är mitt sista nattpass i natt (jippi!) och i morgon hinner jag inte sova nått på dagen. Jag hoppas att jag inte kommer vara så trött... Det är över ett dygn sen som jag åt något och jag är inte hungrig än. Dessa nattpass har verkligen vänt upp och ner på allt! Det blir liksom helt fel, för då man jobbar natt så blir det typ frukost/middag vid 17 och sen lite fil där vid två på natten nån gång. Men nu är det alltså slut snart och jag får fyra dagar ledigt! Varenda dag är planerad, varje minut nästan, men det ska bli kul!

Linda

du jag tänkte.. ska vi kanota på söndag? Vi måste kolla om det går an och hur mycket det kostar och skulle Johan följa? Kom på det idag när jag låg och solade att vi hade planerat det med :P

2011-08-03 | 18:37:35
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback