Vem försöker jag lura?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag som trodde att jag skulle orka med att umgås med lite folk i kväll, i alla fall några timmar, men icket. Jag orkade med att käka middag på Great Eastern men sen klockan nio så kände jag att ögonlocken blev bara tyngre och risken för att somna blev större. Jag ville så gärna vara kvar, men bestämde mig för att cykla hem ändå. Hemvägen blev ganska lång för jag var ju "tvungen" att stanna x antal gånger för att titta på den fina himlen och månen. Men nu sitter jag här och tänker snart sova. Det är sista arbetspasset i morrn och jag hoppas verkligen att det blir en lugn kväll för min fot är inte okej och jag kommer att vara i korridoren (det betyder massa spring). Jag förstår inte vad som är fel på min fot, det gör förbaskat ont att gå...

Några bilder på kvällens himmel kan ni få innan jag somnar i alla fall!


lillemor

Mysbilder! :)

2011-08-15 | 10:19:16
URL: http://lilleemor.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback