3.5/5


Filmtips Kommentera inlägget
På order av kusin Tessan måste jag nu berätta hur filmen, the girl with the dragon tattoo, var.
Jag saknade en del händelser från den svenska filmen som inte fanns med i den nya. Men det är klart att dom kan ju inte göra filmen helt identisk heller. Filmen  var helt ok, även med den udda brytningen på Lisbeth Salanders dialekt. Jag vet inte vad jag mer ska säga om filmen, det enda som jag kan komma på är "OK". Ungefär som förväntat.

Men det värsta med igår var att jag blev snuvad på en film! Dom lottade ut Jägarna 2 i biosalongen och gissa vem som vann?? Platsen strax bredvid mig..!!

tessan

Haha, tack Emma! Synd på filmen du missade!

2011-12-30 | 14:40:22
Nadja

Den filmen ska jag se. Älskar millenium-triologin.

2011-12-31 | 07:44:44
URL: http://nnad.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback