En runda på stan


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Kom hem från nån timme sen efter en halvdag på stan med broder. Det känns som att vi var på 1000 olika ställen men nu när jag tänker efter så var det faktiskt bara fyra. Fyra olika affärer på nästan fem timmar, helt otroligt. Första stoppet vi gjorde, på clas ohlsons, gjorde jag ett fynd. Har länge tänkt att jag borde skaffa mig en timer till min fönsterlampa så att den inte behöver lysa hela tiden när jag inte är här, dessutom ser det så tråkigt ut om den aldrig lyser. Hittade i alla fall tre stycken (små) för 59 kronor så nu känner jag mig glad.

Men nu sitter jag här i min säng, äter en skumtomte och ser nog bara allmänt död ut. Hade tänkt göra lite middag snart och sen börja med att slå in alla julklapparna, det kommer att ta tid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback