Skriver för att själv komma ihåg


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Idag har jag skickat mitt första (tror jag) julkort. Jag känner mig stolt som ens kom ihåg det! Nu är ju helgen här igen också och jag har gjort en perfekt plan, på ett ungefär. I morgon ska jag följa med broder i hans jakt på julklappar och enligt han så kommer även mamma och pappa ner till stan. Sen på kvällen ska jag ägna mig åt att slå in alla julklapparna och lite sånt kul. Blir jag inte klar med julklapparna den kvällen så ska jag fortsätta på söndag och tro mig, jag får alltid nått problem när jag ska slå in saker. Resten av söndagen ska jag ta mig an disk och städning, tömma kylen och kasta annat, packa inför hemresan och sen gå till Johan.

På måndag hade jag tänkt åka hem och då stannar jag där i minst en vecka. Det är första gången på över ett år som jag ska vara hemma i Agnäs längre än tre, fyra dagar. Undrar om jag kommer att överleva? Men det är mycket som ska hinnas med den veckan. Hälsa på kusin, städa rummet, klä julgranen (hoppas!), försöka fixa en minigran, julafton och allt som hör till och dagarna efter måste man återhämta sig!

Det börjar närma sig nu.

Freia ♥

Vad söt blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-12-17 | 11:55:26
URL: http://freia.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback