C702


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Min telefon är ett steg närmare döden nu! Högtalaren pajade idag, halft. Den funkar nu i alla fall... Mamma ringde och inte tänkte jag på att jag inte hörde ringsignalen (mobilen låg på bordet så jag såg att hon ringde), men när jag svarade så höre jag ingenting. Jag la på och mamma ringde igen. Det var då jag upptäckte det hemska!

Det blir dyrt det här... Hoppas att telefonen klarar ett litet tag till i alla fall. Den har ju ändå varit med i snart tre år.


Kusin

Det var ungefär vad som hände med min gamm telefon också. Högtalaren la av så den ja prata med kunde inte höra mig och sen kunde jag inte skicka sms heller. Men man e ju som beroende utav en telefon så man måste ju som ha en...

2011-02-16 | 22:23:43
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback