FREDAG!!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu har jag tagit helg. Har haft kemilabb nu på förmiddagen, syra/baser. Faktiskt en riktigt kul labb, när man får se hur olika ämnen ändrar färg om man häller i tex saltsyra.

Nu ska jag i alla fall diska och sen äta nått. Eller så äter jag och diskar sen, kul att veta va? Men ikväll, det är då allt händer! Oh allt händer i Bjurholm! Det blir middag hos Linda och sen bär det av mot wärdshuset. The Refreshments och Riff Raff Ruff kommer att stå för en toppenkväll (förhoppningsvis)! Hur galet bra är inte det?? Får se hur pigg man är i morrn...

Juste, bowlingen igår var som förväntat - kuuul! Jag kom typ 2:a, 3:a och sist haha... Men man kan ju inte vara bäst alla gånger, eller hur? Jag håller på att bli förkyld igen också. Har varit täppt i näsan länge men nu börjar jag bli sådär snortät (får man skriva så?) plus att jag svettas och fryser om vart annat. Hmm?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback