I´m back


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Kläder, kläder, kläder... Hur ser alla ut idag? Tänkte bara, det kan ju vara kul att veta. Själv har jag på mig min favorittröja (som jag införskaffade förra veckan för 60 kr) och mina favoritbrallor. Favoritdag idag eller?

Förresten, jag hittade tillbaka efter promenaden. Tog typ två timmar innan jag var tillbaka igen. Handlade lite på ICA när jag lix var där. Bananer, äpplen, clementiner och annanas, det vankas fruktsallad!

Maggan ringde när jag kom hem och undrade om jag skulle med till IKSU och gå på Zumba. Skulle vara kul att pröva, men idag var det lite ont om tid så jag ska följa med på torsdag i stället. Ska bli kul!

Och juste, kan ni se min header? Tacksam för svar.


Tessan

Nope, headern är borta sedan några dagar...

2011-02-09 | 08:32:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback