Men hallå!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Mår som jag förtjänar idag, lite sådär halvslö. Fick en släng av huvudvärk på eftermiddagen men annars har det inte varit så farligt idag.
Gårkvällen var super! Middag hos Linda, köttgryta och sen pannacotta till efterrätt, och sen var det dags att bege sig till wärsan. Det går inte beskriva med ord hur kul det var! Men tack alla som på något sätt bidrog till en trevlig kväll!

Nu är jag tillbaka i stan och ska diska (!), eftersom att jag inte hann göra det igår. Men nu när jag har basarstolen här så kan jag spela musik och då går det ingen nöd på mig.

Jag ska bjuda på en bild från igår också, faktiskt den enda dessutom tror jag. Nån som kan gissa vad jag har druckit?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback