Äntligen fredag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Tittar lite på den alpina världcupen och herrarnas superkombination. Det är faktiskt ett bra tag sen jag såg på alpint, tråkigt men sant.

Snart ska jag städa upp lite hemma, mamma tyckta att jag kunde göra det så då är det väl bara att börja. Det enda som egentligen behöver göras är att dammsuga, det går fort. Om det inte vore för våran dammsugare... Vi har en centraldammsugare (ett hål i väggen och kilometervis med slang...) och jag kommer inte övernens med den, eller rättare sagt: slangen. Det tar typ en halvtimme för mig att vira upp slangen när jag är klar, medans det tar typ två minuter för min lillebror... Är det bara jag som ser problemet eller?


Bild från google




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback