Kina


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Bara för att jag satt och sa igår att jag inte drömmer så ofta så drömde jag en helmyskodröm i natt. Jag hade flyttat till Kina! När jag skulle lära mig språket så vaknade jag, inte så konstigt kanske...
Men när jag väl hade vaknat så kom alla tankarna. Förstå hur fränt det skulle vara att bo i ett annat land ett år eller två. För två månader sen så skulle jag ha sagt att jag aldrig skulle kunna tänka mig att bo i nått annat land, men nu? Om jag fick möjligheten så skulle jag aldrig tacka nej.

Men fortfarande, det var en ganska konstig dröm ändå. Kina av alla ställen? Jag hade ju inte blivit förvånad om det var Kanada eller Tyskland som jag drömde om, men Kina?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback