Min morgon


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
God morgon..!

Idag vaknade jag faktisk vid nio, men bestämde mig för att fortsätta sova. Jag hade så fruktansvärt ont i halsen... Men tjugo minuter över elva (!) var det dags att slå upp korpgluggarna igen och... fortfarande ont i halsen.

Klev upp ändå, kan ju inte ligga och sova hela dagen. Dags för frukost. Den som känner mig vet att jag helst äter frukost tillsammans med en Kalle-tidning framför mina ögon.

Men nu är det såhär att jag har läst alla mina tidnigar ungefär 30 ggr om, så idag kände jag inte för att läsa en Kalle Anka. Tog därför, längtansfullt, fram mina Elvis-böcker och stod och velade om vilken jag skulle ta.

Tillslut blev det Elvis- toastad men inte bränd. Min första Elvis-bok.

Nu, efter frukost och allt, så sitter jag framför tv:n och tittar på Cartoon Network. Mitt favortiprogram visas, I´m Weasel. Ni vet, en vessla och en babian som är kompisar? Hur roligt som helst!

Här var en rätt så detaljerad beskrivning om min dag hittills. Undrar om nån ids läsa?

Elvis!!
|
|
|
v


Emma

Jag kan ju inte dela med mig av mina awesome favoritlåt nu just :(

2011-01-22 | 12:32:51
URL: http://dysmeli.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback