Vild kisse


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Om några timmar bär det av tillbaka mot Umeå. Egentligen hade jag nog stannat här några dagar till, men det går ju inte så bra. Kommer hem nästa helg igen i stället.

Vimsan anföll mig imorse, helt utan anledning!! Först bet hon mig i handen när jag skulle klappa henne, sen bet hon och klöste sig fast i foten så hon hängde kvar när jag lyfte upp foten (aj).
När jag tillslut fick hon att sluta och lyckades få hon ut ur rummet, så tvärvände hon och anföll min fot igen! Hon har ju sina stunder...

Nu har hon sökt skydd hos mig för att mamma startade tvättmaskinen. Vimsan är rädd för allt, till och med bestick.


MYMiC

:o gillar du inte vårrullar?



Haha aw, men gör så :D

kramar <3

2011-01-23 | 12:26:03
URL: http://mymic.blogg.se/
MYMiC

Haha oj! Men du borde testa ^^

grönsak är gott och det är asgott med glasnudlar i drools mums!!! :D

2011-01-23 | 14:11:52
URL: http://mymic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback