Allt handlar om tid

Det här är helt sjukt. Anledningen till varför jag inte skriver nått här är för att jag jobbar hela tiden. Och dom timmar som jag inte jobbar så sover jag eller bara orkar inte skriva nått. Jag har inte ens haft ork (eller tid) att lägga in bilderna från midsommar! Jag skäms ju lite... Men igår var jag ju faktiskt ledig, men då tillbringades halva dagen med två kusiner nere på stan. Bara för att få prata av sig lite. Andra halvan av dagen satt jag och spelade the sims 3 i väntan på att Johan skulle komma hem, vilket han gjorde typ halv två på natten. Suck. Jaja, nästa sväng jag är ledig är på tisdag. Jag längtar!

Och nu höll jag på att glömma, det är ju Wheels i morrn. Jag slutar halv fyra så jag hinner se crusingen i alla fall, om det nu inte regnar för då ska jag sitta hemma och se på South Park!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback