Bumblebee

Natten som va var så fruktansvärt lugn att vi som jobbade på salen bara satt och stirrade. Jag hade i alla fall med mig en bok att roa mig med, men det går inte att sitta och läsa i flera timmar. Ögonen går ju i kors... Dessutom så tog hon som jag jobbade med, en friskvårdstimme och gick hem tidigare. Alltså fick jag sitta där själv den sista timmen och hur kul var det? Nä men det gick bra och kvart i sju så gick jag hem.
Jag har inte sovit superbra idag. Första gången jag vaknade var klockan tio men jag lyckades somna om tillslut. Nu är det snart dags att gå till jobbet igen, om nästan två timmar. Jag hoppas att jag inte blir allt för trött inatt eftersom att jag inte får sova i morrn när jag slutar. Jag åker hem till Agnäs med 10-bussen och när jag är i Bjurholm så ska jag hälsa på hos Linda. Undrar hur det kommer gå? Plus att det ska komma gäster hem till oss på kvällen... Haha vilken dag det kommer bli i morrn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback