Ny vecka igen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det är rätt så skönt att vara hemma igen efter en miniresa till Borlänge. Halv tio på fredagskvällen åkte vi och sju timmar senare hade vi nått resans mål. Efter några timmars sömn var det dags för bröllopet och allt som hör till. Hur trevligt som helst och jag är väldigt glad att jag fick vara med. Igår, söndag, åkte vi hem till Umeå igen och så har min helg sett ut i det stora hela.
Idag har jag bara jobbat och gjort rätt för mig, även om det var väldigt svårt att ta sig upp i morse. Ikväll så blir det kanske bio. Beror på hur Johan jobbar, om han hinner tillbaka till stan i lämplig tid. Men ska jag vara helt ärlig så hade det varit skönt att bara sitta hemma också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback