Såhär är det

Denna natt har bara varit jobbig. På alla sätt. Fick inte sova tillräckligt igår så jag har varit väldigt trött inatt. Timmarna har segat sig fram, även fast det har varit rätt mycket att göra. Vid fyra slog tröttheten till ordentligt. Jag trodde där ett tag att jag inte skulle kunna hålla mig vaken och mitt huvud kändes lika dimmigt som det var ute. Men nu känns det bättre igen. Jag klarar nog att håla mig vaken hela dagen i alla fall till i eftermidddag, hinner kanske sova en timme då.
Nu ska jag bara packa ihop mina saker och sen ska jag sätta mig på bussen hem. Skönt att få komma hem!

Usch vad jag känner mig gammal när man börjar beställa saker från IKEA med arbetskamrater... Men nu är jag i alla fall ägare till ett litet bord. Har inte fått det än men jag vet att bordet ligger tryggt i en bil på gatan intill haha!
BJURSTA Matbord, brunsvart Längd: 70 cm Min. längd: 50 cm Max. längd: 90 cm Bredd: 90 cm Höjd: 74 cm

wilma.

gud vilken fin blogg du har. & du är med jättefin!

2011-07-27 | 16:29:45
URL: http://loovewilma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback