God morgon/god natt


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag ska hålla mig vaken en stund till, så att jag inte vaknar vid tio, tänkte jag. Fick gå hem lite (en timme) tidigare för att jag började blöda näsblod (såklart...). Dessutom höll jag inte på att ta mig ut från sjukhuset! Jag blev inlåst mellan två dörrar, hade bara tur att det var en som såg det. Varför är en dörr öppen, som bara öppnas från en sida, när nästa dörr är låst?? Men nu sitter jag här i alla fall och ser på Barnkanalen, det finns ju inget annat vettigt att se på!

Sen, ikväll, ska jag komma ihåg att linda in mitt knä, för att se hur det funkar. När man har ett arbetspass på 10 timmar (kortaste passen är på 8) och det är endast 45 minuter som man sitter ner, så känns det inte så bra i mitt vänstra knä. Jag har haft småproblem i många år, men det är ju sånt som man aldrig vänjer sig med. Det är inte direkt störande i arbetet, utan mer bara irriterande och gör lite ont när man går osv. Det sträcker i knäet liksom.

FotnotsMaja

Hu, låter jobbigt.

Du får ha en bra dag och vila! :)

Varma hälsningar

Maja

2011-06-19 | 11:23:35
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback