Jag är typ rädd för solen

Jaha, nu då? Jag har inte varit vaken många timmar men jag har redan fått bra och dåliga nyheter. Men det är bara att fortsätta den här dagen också. Det är en sån där extremvarm dag igen och jag tänkte gå ner på stan för att kika in på Telia. Jag måste nog bada i solkräm först, jag vill inte bränna sönder mig redan nu, innan det ens har varit midsommar! För er som inte förstår riktigt hur illa det är, så kommer en bild som togs för tre år sen... Bonnbränna nr. 1!!

Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)



Skulle bli jätteglad om du kolla in i min internetshop



Www.Gniztra.com



Fake piercings,solglasögon med kedja,MAC smink m.m



kram

2011-06-11 | 23:38:41
URL: http://www.gniztra.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback