Kvällens bekymmer inför morgondagen


Musik Kommentera inlägget
Just nu klurar jag på en klurig fråga. Vad ska jag ha för kläder i morrn?? Eller vänta nu, jag kanske inte ens har berättat om morgondagen? Kan inte komma ihåg... I alla fall så kommer det vara lite liv och rörelse i Bjurholm. The Boppers, och lite andra tror jag, kommer att spela på Wärdshuset. Vi blir några stycken som ska vara hos Linda först och äta middag och allt som hör till innan vi ska gå vidare. Gissa om jag är supertaggad?! Det är nog stort att det händer nått sånt här i lilla Bjurholm, men nu har både Refreshments och the Boppers spelat (snart iaf) inom några månader bara. Frääänt! Åter till det stora problemet för stunden, kläder. Jag måste rota igenom garderoben en sväng till tror jag.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback