Nu är jag nöjd ett tag till

Var nere på stan idag, efter att jag hade slutat jobba. Eftersom att det är riktigt varmt ute och mina shorts är 60 mil härifrån så kände jag att jag kanske skulle skaffa mig ett till par. Men som vanligt så hittade jag inga shorts... Dock så var jag inne på H&M och fyndade. Nu är jag ägare till tre likadana klänningar, men i olika färger. En blå, som jag köpte i våras, en beige och en vit som jag köpte idag för 50 kr styck! Lilla jag är glad! Dessutom, när jag var inne på Åhlens, så fick jag med mig en necessär från Emma S. Helt gratis, och en sån som jag har varit ute efter men varit för snål för att köpa. Ibland ska man ha tur bara.
Snart, hoppas jag, kommer Johan förbi och hämtar mig. Hade tänkt sova där inatt, det blir inte så förbaskat varmt där.

Dessa är mina + en vit

Michaila

Va söta de var :D

2011-07-02 | 15:06:06
URL: http://michaila.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback