Photoshop

Jag somnade efter Big Brother, men vaknade sen och kunde inte somna om igen. Denna vakna tid har jag då ägnat mig åt att läsa om Photoshop. Hur det funkar liksom. Jag kan ju grunderna, men det är ju aldrig fel att kunna mer! Fast samtidigt, varför sitter jag och läser om PS? Senast jag använde PS var för fyra år sen, på datalektionerna i ettan. När jag var klar med dom ordinarie uppgifterna (tog inte många minuter...) så fanns det massor av tid för mig att sitta och leka i photoshop! Men frågan kvarstår fortfarande, varför läser jag och lär om nånting som jag inte har?

Förresten, jag ljög. Jag har visst använt photoshop på senare dagar... För ett år sen. I Italien. Nackdelen var att allt stod på italienska och jag skulle hjälpa en icke engelsktalande person...


Ellen

Fina bilder :D

Allt bra?

2011-06-02 | 11:17:28
URL: http://ellenannajosefiine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback