Tröttis

Det finns inte så mycket att berätta, igår slutade jag jobbet klockan 07 och var då så trött att jag sov faktiskt enda till tre på eftermiddagen och sen somnade vid halv tolv igen! Har sovit som en stock hela natten, men det behövdes.

Eftersom att jag var så trött när jag jobbade igår (kom ihåg att jag sov ganska dåligt innan) så gick jag på halvautomatik ibland, tydligen. Jag kommer inte ihåg att jag hade matat en bebis... Ungefär såhär lät det när jag kom in i fikarummet:

Ssk: - Gick det bra att mata barnet?
Jag: - ???????
Ssk: - Ja, du satt ju där inne och höll på att mata ****.
Jag: - Ehh? Vänta...

Jag gick ut för att kolla och jo, jag hade matat, städat undan och gjort allt som man skulle. Dock kommer jag inte ihåg det. När jag sa det till ssk så skrattade hon bara och sa att det händer alla. Hmm ja, visst...


Daniella:)

Hej! Jättefin blogg! Följ gärna min nya blogg och släng gärna in en kommentar:) Tack!;)

2011-06-21 | 17:14:19
URL: http://daniellabooks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback