Äntligen fredag

Är det sommar eller? Det är i alla fall fem plusgrader och mer vatten än snö på gatorna. Dock är det som jag har sagt tidigare, skithalt. Jag gick från Johan i morse, normalt tar det 20 minuter. Men idag tog det närmare 40 minuter... Jag vet inte hur många gånger som jag höll på att halka omkull, eller blåsa omkull för den delen! Och som vanligt är den halkigaste vägen i stan precis utanför sjukhuset. Praktiskt!

Det blir ingen resa i helgen, åker hem istället. Måste ta med mig en tunnare jacka till stan sen, jag kan ju inte gå runt och svettas i mina vinterjackor som är nog varma när det är 15 minus... Jag tror att Johan ska köra mig till Bjurhom när jag slutar, han skulle visst ändå åt det hållet. Annars får jag ta bussen, inte värre än så.

Nu är det lite städning som väntar och sen är det dags att bege sig mot universitetet för min absolut sista labb den här perioden! Det betyder att jag är ledig måndagar och fredagar fram till v.12!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback