Jag är lite irriterad tror jag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag hatar alla dessa människor som går runt nere på stan och försöker fånga andra personer och prata om deras verksamhet eller gud vet vad. Visst är det bra att dom berättar vad allt är, exempelvis Rädda Barnen, men hur många är intresserade av att lyssna när dom shoppar loss? Egentligen?
Idag var dom fler än vanligt från Rädda Barnen (tror jag att det var?). Jag räknade till fem grabbar som sprang runt med sina pärmar. Jag vet inte hur många omvägar jag tog för att slippa undan. Eller hur många gånger som jag låtsades prata i telefonen. Men ändå blev jag haffad av en, när jag låtsades prata i telefon. Såg han inte att jag pratade (?!) i telefon eller? Varför ska dom prata med mig hela tiden för? Jag vill inte!! Jag ska sluta gå ner på stan, jag får skicka nån som får gå mina ärenden...

En ganska osamanhängande text..?

Såg också att Bingolotto-Micke har fått en ny plats att hålla till på. Vid konsum i MVG. Ganska mycket sämre läge egentligen tror jag. Eller..? Det går ju fler gamla tanter och handlar på konsum kanske?

Kusin

Ja usch jag hatar också när man heöa tiden ska bli haffad så där när man ska fara och shoppa på stan. Svin irriterande!

2011-03-22 | 22:19:15
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback