Nu: soffan.


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Johan var här tidigare och åt middag. När han skulle åka så passade jag på att åka med till gymmet. Det enda jag hatar med att vara på gymmet är att det är så förbannat tråkigt. Jag brukar ofta vara less efter ca. 20 min, men jag kämpar vidare. Alltså jag är inte less pga träningen utan av att det bara är långtråkigt.
Men idag hade jag en ganska bra lösning: ljudbok. Jag är egentligen ingen fantast av ljudböcker eftersom att jag glömmer bort att lyssna när jag har tryckt på play, men när man är på gymmet är det perfekt! Just nu lyssnar jag på Vredens Tid av Stefan Tegenfalk och jag kan verkligen rekommendera den!

Nu då? Nu är det soffan som gäller. Matchen mellan Skellefteå och Luleå visas på tv4 Sport och den kan jag inte missa, det går bara inte. Dock missade jag lite i början... Men jag hann precis se 1-0 målet som SAIK gjorde! *Happyface*





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback