Helt ovärt att veta, men det får ni stå ut med.


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Är det bara jag, eller har mitt hår en liten gnutta röd/orange ton? I vissa ljus blir det väldigt brun-guld-orange-aktigt och det irriterar mig. Det var fyra år sen som jag färgade mitt hår med nån röd nyans och sen dess har jag dessutom hunnit bleka det också, färgen borde vara borta. Eller har jag en röd ton i grunden redan?? Jag minns ju hur Tessan kallade min fina kaluffs förr för en lejonman haha! Hur som haver, jag vill göra blonda slingor. Eller nått... Men jag får nog fortsätta fundera över denna röda nyans som ser ut att existera i mitt hår. Konstigt.



Adina

Det ser ju nästen ut som mitt hår ;O :D

2011-03-16 | 22:10:35
URL: http://diiniz.wordpress.com
Tessan

Ja nog är det rödaktigt alltid! Men snyggt!

2011-03-17 | 10:20:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback