Dator säljes...

Det har verkligen inte varit en händelserik dag idag. Men ändå har jag haft fullt upp. Förutom huvudvärken så har jag suttit som klistrad vid datorn större delen av dagen. Har sökt, skrivit, redigerat och skrivit igen. Nu vill jag inte se en dator igen, men det värsta är att jag inte har nått val! Fast resten av kvällen ska jag gömma bort datorn i alla fall.

Fråga inte hur jag kom att tänka på det här, för det vet jag inte själv, men det är ju så många som gör slut via sms. Kommer den nya grejen nu att bli att göra slut via facebook? Allt nu mera handlar ju om facebook.

Kusin

Höhö, ja allt kretsar ju kring facebook nu så det skulle inte vara chockerande om det skulle bli det nya "det är inte dig det är del på, det funkar bara inte längre" sättet.

2011-05-18 | 07:53:55
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback