Härliga söndag

Igår blev det en heldag i Bjurholm med kusin(er). Först en mjukglass med Linda, såklart, och sen kan det hända att vi sökte upp en gunga. Och eftersom att jag har en så snäll kusin så bjöd hon på skräpmat också (miniskrov). Vi satt nästan i tre timmar på kiosken och pratade, tittade och skrattade.
När Lindas Kristian kom så travade vi vidare till nästa kiosk för att möta upp kusin nr. 2 och hyra en film. Flipped och Piranha. Den första filmen  var ju ganska bra handling, men lite halv långtråkig och den andra filmen var bara allmänt rolig! Självklart såg vi även röstningen i ESC. Grattis till Sveriges 3:e plats och till dom som vann.

Idag då. Det är snart dags att gå mot starten av vårlunken och hjälpa mamma och Tessan där, skulle jag tro. Vårlunken är en tipspromenad som ordnas här i byn några söndagar i maj/juni. Sen bär det av mot stan igen. Det lät som att mina kära föräldrar ska köra mig dit och det kan jag ju inte tacka nej till.

ellinor

släng in en fråga på bloggen taaack ;D

2011-05-15 | 18:18:01
URL: http://mikaelli.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback