Läs gärna vad jag skriver

  • Jag är inte sååå förtjust i alla kommentarer i stil med "kommentera min blogg? :)" som rasslar in.
  • Jag har återigen chockat mig själv. Blir det skolbänken igen?
Angående punkt 1: Jag tänker inte sitta och kommentera era bloggar bara för att, jag kommenterar om jag läser nått intressant. Det borde ni också göra. Okej?

Sen då, skolbänken. Ja... Jag har ju sagt att jag ska jobba ett år, minst, innan jag sätter mig vid skolbänken igen. Men, jag kunde inte hålla fingrarna i styr. Jag hittade nått som kan tänkas vara intressant, så jag gjorde en sen anmälan. Kommer jag in så får jag tänka på det då, annars vet jag ju vad jag kan tänkas söka senare! Dessutom, ju mer jag tänker på det, så har jag inte hittat rätt än vad jag vill göra av livet men detta kan kanske vara ett steg i rätt riktning. Och det låter väl bra?

annie

JAG ÄLSKAR DIB BLOGG SÅ BRAA!!

2011-05-25 | 16:35:44
URL: http://www.anniekarin.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback