Läs och försök förstå

Äntligen får jag sitta ner och vila mina ömma fossingar. Det har varit full rulle hela dagen eftersom att jag har varit på ortopeden och provjobbat. Inte jobbat på riktigt, inte inskolning, utan just provjobbat. Dom ville se hur det funkade för mig med min hand och allt sånt där och vi kom fram till att det inte funkar att vara på just ortopeden. Skit. Det är lite svårt med tunga lyft och det är sällan det inte är lyft på den avdelningen. Men avdelningschefen var ju hur trevlig som helst, eftersom att allt det andra var klanderfritt så tyckte hon att det var synd att jag inte kunde jobba där så hon visade mig till bemaningsenheten. Tänk om alla var så? I alla fall så har jag i princip fått bekräftelse på mina tankar om att vården inte är nått för mig. Men dagen har ändå varit rolig. Fick ju följa med och ronda, vilket jag aldrig fick under mina praktiker. Den här texten är lite hipp som happ tror jag? Sånt som händer...

Ikväll är det tänkt att jag och Johan ska fara och grilla. Synd bara att det ska blåsa så j*vulskt, det stormar ju! Elden lär väl blåsas ut rätt vare är. Nä, men en grillad korv slår aldrig fel.

emiley

Om du tycker om skvaller bloggar så rekomenderar jag den här:)

www.welovitall.blogg.se

2011-05-25 | 16:49:08
URL: http://welovitall.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback