Hälsning från Martin Becks värld


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Håller på att fixa mig inför kvällen (samtidigt som jag ser på en Beck-film). Började för typ två timmar sen och än har jag bara hunnit tvätta håret haha! Så går det när man har god tid på sig. Jag har i och för sig hunnit ta på mig lite kläder också, bla. ett par lila strumpbyxor. Jag kämpar mot mitt inre för att inte ta av dom och dra på mig ett par vanliga svarta istället. Det är emot mina principer att ha färgade strumpbyxor... Hade ju röda för ett tag sen, och nu har jag lila. Hur ska detta sluta?

I alla fall, kvällen ska tillbringas i goda vänners lag och det kommer nog blir trevligt värre! Får se hur lång kväll det blir för mig, börjar nämligen känna av lite förkylning. Men det ska inte få hindra mig tycker jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback