Lite förnyelse


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
I morse när jag vaknade var det nästan minusgrader här i min lilla lya. Jag har en termometer (på en klocka) uppe i loftsängen, så när jag tittade på den och den visade 17 grader var jag inte så pigg på att kliva upp. Jag vände bara på mig igen och drog täcket över huvudet... Men tillslut så, efter att ha samlat på mig massor av värme, tog jag mig ner för stegen och drog fort på mig kläder. Det är fortfarande inte mer än 18 grader här, men det går någorlunda nu när jag vant mig.
Snart ska jag gå ut, det är ju stålande höstsol ute. Bättre än att bara sitta här! Och jo juste, från och med nu kommer bilderna vara lite större här. Sen finns det lite andra ändringar också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback