Angående cyklister


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Idag disskuterade Johan och jag om cyklister och vi kom fram till att fega cyklister är smarta cyklister. Och jag är en av dessa.
Efter att ha bott alla år hemma i Agnäs så vet man att man ser sig alltid för innan man ska över vägen. Spelar ingen roll om det är ett övergångsställe eller inte. Så, cyklister som ser sig för vid varje överfart och korsning är lite småfega och blir då smarta eftersom att dom inte vill riskera sitt liv. Det stämmer, eller hur?
Nu ska jag plocka fram min kreativa förmåga och göra lite roliga saker. Hur lyckat (eller misslyckat) det blir kan ni nog få se senare eftersom att resultatet kommer garanterat att fastna på bild.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback