En natt i vaket tillstånd


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag vet inte vad jag gör för fel, men sova kan jag inte göra. Det händer ganska ofta nu och jag vet inte om det beror på att jag tänker för mycket på vad jag ska göra eller om jag helt enkelt inte kan sova bara. Huvudvärk har jag också ibland och jag antar att det kommer från bristen på sömn.
Men men, kan man inte sova så får man väl göra det bästa av situationen.

Jag söker jobb, vad som helst känns det som. Och funderar på om jag kanske ska gå och skaffa gymkort i morrn. Jag blir ju tokig om jag ska sitta här hela tiden. Och kom inte och säg att jag kan gå ut och springa, för det kan jag inte. För att förgylla denna natten ännu mer så sitter jag och kollar på utbildningar också. Lärare kanske? Jag får ju typ beslutsångest om vad jag vill göra i framtiden...
Ja, i alla fall så är denna natt inte helt bortkastad. Hoppas jag. Ska passa på att färga håret snart också... Och läsa lite körkortsteori, nu var jag smart!

frida

hej, allt bra? :)

2011-10-13 | 13:41:12
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/
ruvejda

skaffa gymkort, askönt med träning :D

2011-10-13 | 19:19:48
URL: http://jetaaaime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback