End of the day


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Så var även denna dagen snart slut. Mamma och pappa åkte hem strax innan nio och Johan for för en timme sen. Middagen var awesome, precis som jag trodde. Mamma hade gjort leverbiffarna hemma och jag kokade potatis. Mindre disk till mig. Men tänk er, potatis och leverbiff med lingonsylt och vitkål, det vattnas i munnen eller hur??

Efter maten kom även Ariam och Lydia förbi med varsin fin bild till mig, som nu pryder mitt kylskåp. Tänk att två handgjorda teckningar/kort/bilder kan göra stället så mycket mer hemtrevligt?
Jo juste, av mamma och pappa fick jag en blomma. Dom tyckte väl att det är dags att byta ut dom två döda växterna i fönstret..? Haha ja jag glömmer alltid att vattna mina små kära blommor.

Nu ska jag bara vara för mig själv ett tag, Johan lär nog vara i garaget flera timmar. Jag gick till Ica Berghem för att köpa typ chips, men jag kom ut tomhänt. Jag fick beslutsångest, visste inte vad jag ville ha. Så jag får väl leta fram nån gammal tidning och lösa lite korsord. Sounds good.

Tessan

Då förstår du nu hur uppskattade alla dina och Emils teckningar varit genom åren! Speciellt när jag bodde långt borta...



Men du, nu när du har den nya fina datorn har jag lagt märke till en sak - du måste ju ange överallt att inläggen är gjorda på just den datorn av just det märket ;-)

2011-10-11 | 23:31:49
elin

Åh skoj! Skönt att det blev en så bra födelsedag :)



ett 50mm f.1,8 II True löööve ;)



Kram!

2011-10-11 | 23:44:10
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
juli

snål blogg<3

2011-10-12 | 17:18:51
URL: http://www.julikikkikaro.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback