Helgen är återigen över


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Detta blir ett premiärinlägg. Från min nya dator som jag fick av Johan, tack så mycket! Vad det är för nån får ni veta senare, nu tänkte jag berätta om min helg!

I fredags fick vi tacos hemma och Tessan var hos oss och surrade hela kvällen.
På lördagskvällen tog vi våra ryggsäckar, packade med varm choklad, mackor och korv, och våra pannlampor för att gå upp till Balberget. Mörkt var det, men upp kom vi! Anledningen var för att se meteorregnet som skulle synas och ja, i alla fall jag såg några stjärnfall. Och ett svagt, svagt norrsken. Kallt och mörkt, men det måste göras om igen!

Idag har vi fått gofika och tårta. En liten minifödelsedag för min del. Jag fick bl.a fina lådor av Tessan och som hon beskrev dom: dom är svarta med svart mönster! Ni får själva föreställa er hur dom ser ut haha!
Nu är jag i stan igen och tråkigt men sant så har jag huvudvärk. Vaaaarför???

elin

åh va roligt att se! Jag vill också klättra upp på berg ocg ha sådär fin utsikt :) Jag har aldrig sett ett norrsken heller, de hade varit skoj att lyckas tajma in :)



Ja jo eller jag vet inte. Dom dökdyker bland massa senapsgas och sådär och räddar människor och grejar. Fast han verkar trivas och det är ju huvudsaken :)

2011-10-09 | 23:25:52
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback