Mot Sherwoodskogen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu är jag påväg till Umeå igen. Blev en kort visit hemma denna gång, men jag ska ju tillbaka på onsdag igen.
Jag återupplever gamla minnen också. Att åka buss, särskilt 63:an, är hur härligt som helst. Men nu är det ett tag sen sist känns det som!Tillbaka i stan vid nio och då är det bara att traska hem och hitta på nått kul att göra. Johan jobbar tror jag så jag blir ensam även denna kväll.

Min mobil dog i morse, slut på ström. Hade nästan tänkt strax efter sju att sms:a kusinen och fråga om jag fick låna hennes laddare, men ångrade mig snabbt. Det kan vara skönt att vara utan telefon ibland också. Mycket skönt. Jag funderar till och med om jag ska strunta i att starta telefonen när jag kommer hem. Det lär väl märkas.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback