Sjuk eller inte?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har fått nån konstig sjukdom. I förrgår låg jag med feber och huvudvärk större delen av dagen. Igår kändes det bra, men senare på kvällen började jag få såndär "febervärk". Axlarna och höfterna var värst, men senare så kröp värken ner till ena armbågen också. Vid ett åkte jag hem för att sova, men efter nån timme vaknade jag och var riktigt förvirrad. Jag fattade inte alls varför det låg en hund bredvid mig. Det tog en stund innan jag kom fram till att det var en kudde. Sen fortsatte förvirringen ett tag innan jag lyckades somna en timme till. Hade nog feber?
Nu mår jag bra igen, förutom värken. Jag känner mig som en gammal tant eller nått. Fattas bara att jag ska börja drömma om feberbollen också.

Måste vara nån som röker i trapphuset, det luktar cigarettrök i hela mitt rum...

elin

ja man får nog göra så ^^



usch det låter som det håller på att bryta ut, eller att kroppen bearbetar det. hoppas det går över snart. Det är så drygt de där.

2011-10-31 | 16:01:12
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback