Tårta


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu har jag gjort en philadelphiatårta. Snabbt och smidigt. Jobbigast var väl att vispa grädden eftersom att jag inte har nån elvisp haha!
Bild från google

Nu lyssnar jag på Gerts värld på rix fm och funderar på om jag ska diska lite eller lämna det till i morrn... Eller är det nån som känner för att komma hit och hjälpa till lite? Det är bara att säga till! Jag tackar ju verkligen inte nej till lite hjälp.
Åter till Gerts värld, vad i hela friden är det för program egentligen? Folk bara ringer in och dummar sig. Ja inte alla då, men många. Men jag ska säga att det är underhållande, det blir många glada skratt.
Och förresten, detta blir mitt sista inlägg som tonåring ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback