Några fynd


Mina saker Kommentera inlägget

Nere på stan så gjorde jag några fynd faktiskt. Mest stolt är jag nog över reflexerna, helt klart. Jag irrade runt som en vilsen bäver inne på Clas Ohlsons, men till slut fann jag dom - i samma hylla som jag 10 minuter tidigare hade norpat åt mig stegräknaren... Det är inte alltid ögonen hänger med! Och stegräknaren förresten, den kostade typ 49 kronor och eftersom att den var grön så köpte jag den. Nej okej, jag har varit på jakt efter en ganska länge nu, färgen var ju bara ett stort plus!

Det blev inte så lång tur på stan alls, jag blev less. Det var för mycket folk och massor som gick in i mig hela tiden. Less Emma gick sen hem och satte sig med två datorer vid köksbordet och nördade. Haha det där låter verkligen inte bra! Men snart åker min lilla blå iväg.

10 minuter senare. Nu har Tessan varit här och hämtat lilla blå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback