Terapiarbete


Höst Kommentera inlägget
Här kommer ett riktigt terapiarbete. Tänk att det hjälper så lätt att bara greppa kameran och gå ut en stund.
Eftersom att jag har mobilt bredband så förväntar jag mig inte att det ska fungera perfekt, men ibland blir jag galen. Ungefär som idag. Jag hade tänk lyssna på musik, spotify eller grooveshark, och då behövs ju internet. Det gick bara inte! Det gick inte att öppna internetsidor, det var så grymt segt. Efter att ha kämpat i nästan en timme gav jag upp, kollade på klockan, tog mina saker och gick. En timme senare, 17.30, kom jag hem igen, mycket gladare.
Det var lite små disigt nere vid älven. Så där smått så att man bara kan ana det, men tillräckligt för att alla bilder ska se suddiga ut haha! Lite småmörkt var det också.

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fin blogg :D

/ http://smnmode.blogg.se

elin

åh fint! Härligt väder för lite fotografering. Fick du ha stativ med dig?



2011-10-26 | 01:44:29
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback