Webbläsare


Emma funderar Kommentera inlägget
Jag kom att tänka på en sak. Vilken webbläsare ska jag ha?? Jag vill egentligen ha Google Chrome (som jag har nu), för att den är en aningen snabbare och jag gillar stilen. Samtidigt är jag mer bekväm med Firefox.
Men det finns ju plus och minus med allt. Ett minus (det enda också, men sjukt irriterande) med Chrome är att jag kan inte göra stycken i blogginläggen. Ni vet *enter, enter*. Styckena försvinner när jag publicerar och jag måste då skriva in styckena för hand (</br>), men inte ens då funkar det alltid plus att det bara går att ha ett styckeindelning per inlägg. Synd.
Och Firefox då, ja det är helt enkelt lite långsammare.

Jag är i valet och kvalet, men jag väljer nog Chrome ändå. Bara för att vara mer avancerad typ. Varför kan inte allting funka bara? Nu ska jag se på Simpsons och kanske färga håret.

frida

om man håller in pilknappen under caps lock och enter så brukar styckeindelningen fungera :)

2011-10-14 | 22:41:20
URL: http://fridano.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback