Effektiv väckarklocka


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Inatt (05.30) vaknade jag av att jag trodde huset höll på rasa, men efter en stund kom jag fram till att det var åska. Det var en endaste knall som var ganska långvarig, en jäkligt högljud knall också. Och jag är en sån där person som lätt får hög puls när jag blir väckt så där häftigt, så det tog ett tag innan mitt lilla hjärta hade hämtat sig från chocken inatt och jag kunde somna om igen.

Tänk om det kunda komma ett riktigt åskväder nån gång, det skulle vara så himla mysigt.


Robert

Har du några framtida planer att skaffa typ en portabel studio? Bara nyfiken :P Brukar fråga andra fotografer typ samma....

2011-09-12 | 15:58:20
URL: http://www.modestil.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback