En helt vanlig söndag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Igår såg jag Jägarna 2. Finns inget dåligt att säga om filmen enligt mig. Den finfina oskärpan som var ibland i filmen var bara charmig, det gav liksom ett specielt intryck på nått sätt. Ja, det går inte att förklara. Se den helt enkelt! Senare på kvällen hälsade jag på lite folk på Haga och kvällen avlutades vid 4-tiden.
Idag var jag faktiskt uppe redan vid 8, dock hade jag inte nått vettigt att göra. Fattar inte varför jag klev upp så jäkla tidigt efter bara knappt fyra timmars sömn? Nu på kvällen har jag varit med Johan och Adam i garaget och Adam fyller ju faktiskt år idag, grattis till han! Wallander nu!

Destiny ♥

Fin blogg :)

Kolla gärna in min!

2011-09-05 | 07:44:33
URL: http://danamisaghi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback